1 keer per jaar ( met pasen ) mogen al mijn schilderijen en beschilderde objecten weg tegen ELK aannemelijk bod, tijdens deze dagen kunt zelfs al echte Dwaal-art kopen v.a 5 €

AUB, DEEL MIJN ( jaarlijkse ) EVENEMENT !

vrijdag 5 januari 2018

Maandelijkse rommelmarkt in de Zuidwester

ik ga daar even KIJKEN, "ik huur daar (voorlopig ) nog geen kraam voor de stichting".. 
ik heb dat daar wel jaren lang gedaan, maar ttoen er een andere organisatie kwam ben ik daar gestopt.
het moet voor mij hobby & leuk blijven, anders heb ik er al geen zin meer in... 
bovendien is de Zuidwester elke 1e vrijdag van de maand, dan heb ik het al druk genoeg om mijn eigen "winkeltje"netjes te krijgen, want de 1e zaterdag vd maand is vaak na de  1e vrijdag vd maand

maar wie weet,
mischien kan ik daar straks wel weer eens wat "apparts" kopen, voor de garage verkoop.
vrijdag 5 januari 2018 - Eindhoven

Rommelmarkt de Zuidwester

Elke eerste Vrijdag van de maand rommelmarkt in wijkgebouw de Zuidwester. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. De huur van een plaats is 4,-. Voor informatie en huur voor een plaats bel Juul : 06 - 10 508 581. Aantal kramen: 11-25

Categorie

Rommelmarkt

Wanneer

vrijdag 5 januari 2018 van 11:00 tot 16:00

Entreekosten

Gratis

Waar

  • Rommelmarkt De Zuidwester
  • Cyclamenstraat 01
  • 5644KH EindhovenNoord-Brabant
Kaartgegevens ©2018 Google
Kaart
Satelliet
Ver reizen voor deze markt? Tip! Neem vooraf even contact op met de organisator om er zeker van te zijn dat de markt ook echt doorgaat. De gegevens van de organisator vindt u hieronder.

Georganiseerd door

  • Zuidwester, Juul
  • Tel.nr. 0610508581