edison39.nl is een onderdeel van Stichting Dwaalhaas : KVK 69071004

ZATERDAG 2 September A.S, IS MIJN "WINKELTJE" WEER OPEN VAN 11:00 tot 17:00 !

zaterdag 3 juni 2017

Edison39.nl is elke maand va 11;00 open.

( ACHTEROM ) maar elke maand weer staan er mensen aan de deur die veel te vroeg zijn "helaas" 11:00 is elf uur
ik moet OOK rekening met andere mensen houden die wel om / va 11:00 pas komen.
dat doe ik ook met mijn nieuwste aankopen, die gaan tussendoor ook NOOIT mee nar een rommelmarkt ofo, nieuwe spulletjes worden het eerst aangeboden in mijn "winkeltje"...( achterom )
elke 1e zaterdag van de maand, va 11:00

v.a volgende week valt ook edison39.nl onder "stichting Dwaalhaas" ik heb het geld voor de stichting bij elkaar weten te sparen en de stukken liggen nu al 1 week bij de notaris.